
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
Повна офіційна назва: Харківська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”
Скорочене офіційне найменування: Харківська філія “Газмережі”
АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА: 104 (цілодобово)
КОЛ – ЦЕНТР: 0 800 303 104
🕛Графік роботи кол-центру:
понеділок-п’ятниця з 8-00 до 17-00 год
субота-неділя: з 9:00 до 18:00
🔄TELEGRAM-БОТ “ГАЗМЕРЕЖІ”: t.me/mygrmu_bot
ЕЛЕКТРОННІ АДРЕСИ ЦЕНТРІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДЛЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ КЛІЄНТІВ:
Дергачівський ЦОК [email protected]
Зміївський ЦОК [email protected]
Красноградський ЦОК [email protected]
Куп’янський ЦОК [email protected]
Мереф’янський ЦОК [email protected]
Чугуївський ЦОК [email protected]
🕛 Графік роботи центрів обслуговування клієнтів:
понеділок-четвер з 8-00 до 17-00 год
п’ятниця з 8-00 до 15-45 год
обідня перерва з 12-00 до 12-45
субота-неділя: вихідні
ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА ДЛЯ ОФІЦІЙНИХ ЗАПИТІВ: (листування з органами влади, підприємствами, організаціями, адвокатські запити ін.)
(057) 341-44-50
Особливості реєстрації та опрацювання звернень,що надходять до Оператора ГРМ
ЛІНІЯ ДОВІРИ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА КЛІЄНТІВ КОМПАНІЇ
☑️ Телефон: 0 800 357 291
🕛Графік прийому дзвінків:
☑️ понеділок – п’ятниця: з 9:00 до 18:00
☑️Портал для створення звернень
🔴Звертаємо увагу: якщо Вам відомо про конфлікт інтересів, випадки корупції, зловживання службовим становищем, мобінг чи дискримінацію або будь-які інші порушення у сфері етики чи комплаєнсу, повідомте нам про ці випадки на Лінію довіри.
Телеграм канал Харківської філії “Газмережі” t.me/khgas_naftogaz
Фейсбук сторінка Харківської філії “Газмережі” https://www.facebook.com/khgas.naftogaz
