КОНТАКТИ

 

 

 

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Повна офіційна назва: Харківська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”

Скорочене офіційне найменування: Харківська філія “Газмережі”

 

 

   АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА: 104 (цілодобово)

   КОЛ – ЦЕНТР: 0 800 303 104

🕛Графік роботи кол-центру:

понеділок-п’ятниця з 8-00 до 17-00 год

субота-неділя: з 9:00  до 18:00

 

🔄TELEGRAM-БОТ “ГАЗМЕРЕЖІ”: t.me/mygrmu_bot 

 

 ЕЛЕКТРОННІ АДРЕСИ ЦЕНТРІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДЛЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ КЛІЄНТІВ:

Дергачівський ЦОК [email protected]

Зміївський ЦОК [email protected]

Красноградський ЦОК [email protected]

Куп’янський ЦОК [email protected]

Мереф’янський ЦОК [email protected]

Чугуївський ЦОК [email protected]

 

🕛 Графік роботи центрів обслуговування клієнтів:

понеділок-четвер з 8-00 до 17-00 год

п’ятниця з 8-00 до 15-45 год

обідня перерва з 12-00 до 12-45

субота-неділя: вихідні

 

ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА ДЛЯ ОФІЦІЙНИХ ЗАПИТІВ: (листування з органами влади, підприємствами, організаціями, адвокатські запити ін.)

[email protected]

(057) 341-44-50

Особливості реєстрації та опрацювання звернень,що надходять до Оператора ГРМ

 

 

   ЛІНІЯ ДОВІРИ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА КЛІЄНТІВ КОМПАНІЇ

☑️ Телефон: 0 800 357 291

🕛Графік прийому дзвінків:

☑️ понеділок – п’ятниця: з 9:00  до 18:00

☑️Портал для створення звернень

🔴Звертаємо увагу: якщо Вам відомо про конфлікт інтересів, випадки корупції, зловживання службовим становищем, мобінг чи дискримінацію або будь-які інші порушення у сфері етики чи комплаєнсу, повідомте нам про ці випадки на Лінію довіри.

 

 

 

Телеграм канал Харківської філії “Газмережі”    t.me/khgas_naftogaz

Фейсбук сторінка Харківської філії “Газмережі”   https://www.facebook.com/khgas.naftogaz